Fun. - Carry On



Durma

Sessizliğin gürültüsüne uyandım
Arabaların yumruk yumruğa kavgada
Çekilen bıçaklar gibi kestiği
Seni buldum bir şarap şişesiyle
Perdelerde başın
Kalp temmuzun dördü sanki

Sövdün ve dedin
Değiliz
Parlayan yıldızlar değiliz
Biliyorum
Asla böyleyiz demedim

Cehennem hayatı yaşamamışsam da
Geriye bakamayacağını bilmen için
Pencereleri kapadım kâfi miktarda

Kayıp ve yalnızsan
Ya da taş gibi batıyorsan
Durma
Belki geçmişin yürürken
Çıkardığın ayak sesidir
Durma

Durma, durma

Birkaç dostla buluştum
Gecenin bir vakti
75 Bar’da
Konuştuk ve konuştuk
Ailelerimizin nasıl öleceğinden
Tüm komşularımız ve eşlerinden

Ama düşünmeyi sevdiğim
Ben de kandırabilirim
Tüm kandırılmışlıklarımı telafi için
Ne iyi olur bilmek
Ölüme terk edildiğimde
Şimdi dolaşmadığım sokakları buldum
Ben senin istediğin hayalet değilim

Kayıp ve yalnızsan
Ya da taş gibi batıyorsan
Durma
Belki geçmişin yürürken
Çıkardığın ayak sesidir
Durma

Başım yanıyor
Ama ayaklarım iyi durumda
Çünkü nihayetinde bana aitler
Dökül elbiselerini yere
Kapat kapıyı
Telefonu sustur
Göster kimsenin bizi
Nasıl durduramayacağını

Çünkü biz
Parlayan yıldızlarız
Biz yenilmeziz
Kimsek kimiz
Karanlık günümüzde
Millerce ötedeyken de
Geleceğiz
Yuvamızın yolunu bulacağız

Kayıp ve yalnızsan
Ya da taş gibi batıyorsan
Durma
Belki geçmişin yürürken
Çıkardığın ayak sesidir
Durma

Durma, durma

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder