Naughty Boy - La La La



La La La

La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la

Şşşş, konuşma, kapalı tut ağzını,
nefret ediyorum zehrini kustuğunda
yeni gözden hakkında
vaazını tısladığında, düşüncelerin çoşmakta

Bir çözüm yolu bulamıyorum
yargılamak istemiyorum
Ama ne zaman dediklerini
Çözmekle uğraşsam, tükeniyorum
Yeter işte yeter

Bir çocuk gibi kulaklarımı tıkıyorum
O zaman sözcüklerin kayboluyor
La la la diye söyleniyorum
Sen konuştukça sesimi yükseltiyorum
Madem kalbim susturamıyor
Bu şekilde engelliyor, söyleniyorum

La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la

Bu şekilde engelliyor, söyleniyorum
La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la

Evet, aşkımız son demlerini yaşıyor
Saatleri saymayıp, korkak gibi davranacağım
Sözcüklerimiz çarpışırken
Çıldırmadan önce sesini bastıracağım

Bir çözüm yolu bulamıyorum
yargılamak istemiyorum
Ama ne zaman dediklerini
Çözmekle uğraşsam, tükeniyorum
Yeter işte yeter

Bir çocuk gibi kulaklarımı tıkıyorum
O zaman sözcüklerin kayboluyor
La la la diye söyleniyorum
Sen konuştukça sesimi yükseltiyorum
Madem kalbim susturamıyor
Bu şekilde engelliyor, söyleniyorum

La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la

Bu şekilde engelliyor, söyleniyorum
La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder