Imagine Dragons - Radioactive



Radyoaktif

Toza dumana uyanıyorum
Alnımı siliyorum, terim pas
Kimyasallar soluyorum

Alışıyorum, ilerliyorum, yatıştırıcılarımı sayıyorum
İşte böyle, kıyamet
Vay

Uyanıyorum, duyuyorum ta kemiklerimde
Yeterli bedenimi çökertmeye
Yeni çağa hoş geldin, yeni çağa
Yeni çağa hoş geldin, yeni çağa
Radyoaktifim ben, radyoaktif
Radyoaktifim ben, radyoaktif

Bayraklarımı hazırladım,
elbiselerimi giydim
Bu bir devrim, galiba
Kırmızıya boyadık mı
o zaman tam olacak
vay

Alışıyorum, ilerliyorum, yatıştırıcılarımı sayıyorum
İşte böyle, kıyamet
Vay

Uyanıyorum, duyuyorum ta kemiklerimde
Yeterli bedenimi çökertmeye
Yeni çağa hoş geldin, yeni çağa
Yeni çağa hoş geldin, yeni çağa
Radyoaktifim ben, radyoaktif
Radyoaktifim ben, radyoaktif

Bütün sistemler çöker, güneş ölmez
İliklerime, içimin ta derinliklerine...

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder