Metallica - Mama Said



Annem Dedi

Annem, iyi eğitti beni
Ben küçükken şöyle demişti:
Oğlum, hayat açık bir kitap
Bitmeden kapatma
Alev en parlağı, en çabuk söneni
Anladıklarım bunlardı
Anadır bir oğlun kalbinin sahibi
Ama kendi yoluma gitmeliyim

Yol ver kalbime
Yol ver oğlun büyüsün
Anne, izin ver kalbim yol alsın
Ya da bırak bu kalp dursun

Yeni soyadım “Asi”
Vahşi kan damarlarımda
Boynuma bağlanan önlüğün
İzleri duruyor hala
Genç yaşta evi terk ettim
Bildiklerim yanlıştı
Asla af dilemedim
Ama ne söylendiyse gerçekleşti

Yol ver kalbime
Yol ver oğlun büyüsün
Anne, izin ver kalbim yol alsın
Ya da bırak bu kalp dursun

Hiç haberini sormadım
Hiç haber vermedim
Ama sen boşluğunu bıraktın
Mezarıma dek taşıyacağım
Artık bırak bu kalp dursun

Anne, artık eve dönüyorum
Olmamı dilediğin kişi değilim
Dile getirilmemiş
Bir annenin oğluna sevgisi
Yardım et anlayayım
Sevgini ve bütün söylediklerini
hafife aldım
Kolların gerekirken sıcacık karşılayan
Buz gibi bir taşa sarıldım

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder