Madonna - Material Girl



Maddiyatçı Kız

Bazı oğlanlar öper
bazıları sarılır
eğer ‘olur’ vermişsem.
Bana uygun değer biçemezlerse
uzar giderim

Yalvarabilirler, dilenebilirler
ama zerre karşılık göremezler (öyle)
Çünkü bol nakitle gezen oğlanlar
her zaman Bay Haklı’dırlar

Çünkü maddi bir dünyada yaşıyoruz
ve ben maddiyatçı bir kızım
Biliyorsun maddi bir dünyada yaşıyoruz
ve ben maddiyatçı bir kızım

bazı oğlanlar romantiktir
bazıları slow dans eder
benim için sorun değil
Eğer değerimi yükseltmeyeceklerse
Kendi hallerine bırakmalıyım

Kimi oğlanlar çabalar kimileri yalan söyler ama
Oyunuma katılmalarına izin vermem (asla)
Benim yağmurlu günüm için
Meteliklerini saklayan oğlanlar dışında

Çünkü maddi bir dünyada yaşıyoruz
ve ben maddiyatçı bir kızım
Biliyorsun maddi bir dünyada yaşıyoruz
ve ben maddiyatçı bir kızım

Oğlanlar gelebilir, oğlanlar gidebilir
görüyorsun sorun değil
Tecrübe beni zengin etti
ve şimdi onlar peşimden gelir

Çeviri: Çağlar Simsoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder